babuntikng mata

lama nanak ketele'an
lama nak nangar kabar nyu
ku kira karaja ka' malaysia
rupanya nusukan dirinya

aku nian dah lain kesahnya
aku nian salah pagaulan
aku nian salah barayu
sampe aku babuntikng mata'

batu mangap aku
ka kamu dampeant ari
baru pacaran dah minta dibarek
batu manggap aku

ka kamu dampeant ari
baru pacaran dah lea laki bini

babuntikng mata'
iidihh
salah parayuann
babuntikng mata'
idih idihhh
salah pagaulan
babuntink mata 
mani ngaloet
ama nanak ketele'an

lama nak nangar kabar nyu
ku kira karaja ka' malaysia
rupanya nusukan dirinya

aku nian dah lain kesahnya
aku nian salah pagaulan
aku nian salah barayu
sampe aku babuntikng mata'
batu mangap aku

ka kamu dampeant ari
baru pacaran dah minta dibarek
batu manggap aku
ka kamu dampeant ari
baru pacaran dah lea laki bini

babuntikng mata'
iidihh
salah parayuann
babuntikng mata'
idih idihhh
salah pagaulan
babuntink mata 
mani ngaloet

babuntikng mata'
iidihh
salah parayuann
babuntikng mata'
idih idihhh
salah pagaulan
babuntink mata 
mani ngaloet

babuntikng mata'
iidihh
salah parayuann
babuntikng mata'
idih idihhh
salah pagaulan
babuntink mata 
mani ngaloet

babuntikng mata'
iidihh
salah parayuann
babuntikng mata'
idih idihhh
salah pagaulan
babuntink mata 
mani ngaloet







Posting Komentar

0 Komentar

via

Photostream

Songs/hot-posts