Nasib kerja Sawit by kampung belacan production

dinga bala menyadik cerita idup aku
aku orang yang leteh kereja di pt rapi
angkat aku dari subuh pulang dah malam ari
hanya buleh gaji 60 ribu sari

te mikir ke ati  nada sanggup ku tiap ari
di perintah  asa dah mati
ujatn dan podet nada peduli
sobut banyak ku napat duit
cuma habis ke mayar keredit
onak belanja ku buka dompet
kopala podih ku  nisik duit

naseb naseb ku kereja sawit
naseb  naseb mayar keridet

dinga bala menyadik cerita idup aku
aku orang yang leteh kereja di pt rapi
angkat aku dari subuh pulang dah malam ari
hanya buleh gaji 60 ribu sari

te mikir ke ati  nada sanggup ku tiap ari
di perintah  asa dah mati
ujatn dan podet nada peduli
sobut banyak ku napat duit
cuma habis ke mayar keredit
onak belanja ku buka dompet
kopala podih ku  nisik duit

naseb naseb ku kereja sawit
naseb  naseb mayar keridet



Posting Komentar

0 Komentar

via

Photostream

Songs/hot-posts